Minggu, 22 November 2015

Tips dan Teknik Untuk Spa

Tips dan Teknik Untuk Spa

Ada kaedah dan tips tertentu untuk mengekalkan spa yang melibatkan kegunaan air dan berbeza bahan kimia dan sebatian dan banyak perkara lain. Jika pemilik spa berikut teknik-teknik ini, dia / dia boleh memastikan persekitaran yang baik sihat dan juga perkhidmatan yang berkualiti untuk pelanggan mereka.

Air adalah bahan asas yang digunakan dalam semua spa dan banyak bakteria dan organisma mikro yang lain terapung di dalam air yang boleh membuat pelbagai jenis jangkitan dan penyakit. Ia adalah penting untuk sentiasa memastikan bahawa air yang dirawat dengan betul dan disucikan sebelum boleh digunakan. Untuk pemeliharaan alkali dan mengeluarkan bakteria, mengejutkan air akan dinasihatkan. Anda juga boleh menguji tahap bakteria di dalam air. Ada kaedah khas untuk itu juga.

Pastikan stor anda spa yang bersih dan bebas daripada habuk. Pastikan anda menyediakan hembusan nafas yang betul dan suhu di dalam harus cukup sejuk untuk bahan kimia dan sebatian untuk kekal dalam keadaan pengawet. Jangan sekali-kali membiarkan kejatuhan cahaya matahari langsung di Syarikat-ejen pembersihan dan juga perlu dijauhkan daripada kanak-kanak.

Ia adalah sangat penting untuk ingat untuk tidak menggunakan alkohol atau dadah di sebuah spa. Air panas boleh meningkatkan kesan-kesan yang disebabkan oleh alkohol dan dadah dan menyebabkan banyak masalah. Sekiranya anda berada di dalam tabiat mengambil ubat-ubatan preskripsi, ada kemungkinan bahawa jadual anda mungkin bertembung dengan rawatan spa anda. Dalam keadaan ini adalah lebih baik untuk mengambil nasihat doktor untuk kekal di sebelah yang lebih selamat. Untuk menghiburkan diri sendiri semasa menjalani rawatan yang panjang, hanya pergi untuk beberapa teh ais bagus, minuman sejuk atau pulpa buah-buahan.

Mengekalkan suhu pemanasan air juga penting. Ini adalah kerana, menghabiskan masa yang lama di dalam air panas boleh menghasilkan kesan buruk pada kulit serta badan. Mengikuti garis panduan ini boleh membantu anda menjalankan spa kesihatan yang baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar